sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Blogin joulukalenteri, Luukku 8, Tuunaa tarjotin

Itsenäisyyspäivänä ei tullut postausta sillä halusin nauttia vapaapäivästä ilman stressiä tai ajatusta siitä että pitäisi askarrella jotain. Eilenkään ei tullut luukkua, yhdeksän tunnin työpäivä imi musta ilmeisesti kaikki mehut ja ihme että jaksoin käydä edes poikaystävän luona väsymyksen takia. Ja kyllä sen huomasikin että mulla on jonkin verran kertynyt univelkaa tai muuten vaan oon väsyny sillä tänään nukuin yli puolen päivän jota en koskaan yleensä tee.

Nyt oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja tuunannut teille tarjottimen. Mun mielestä on tosi kiva nähdä että kuinka erilaisia tavaroista tai vaatteista tulee pienen tuunauksen jälkeen. Ite päätin tuunata tarjottimesta Helsingin keskustan kartan, kuvat voi itse valita vaikka lehdistä tai tulostamalla :)

 Tarvitset:
-Tarjottimen, Ikea
-Kuvia (Helsingin kartta puhelinluettelosta)
-Servettilakka, Sinelli
-Sivellin
-Sakset
Leikkaa kuva(t) sopivan kokoisiksi ja muotoisiksi.

 Levitä servettilakkaa tarjottimelle, sudi se hyvin kaikkia reinoja myöden niin että koko tarjottimen pinta on lakan peitossa.

 Asettele kuvat lakatun tarjottimen päälle.

 Laita lakkaa kuvien päälle.

 Levitä lakka huolellisesti koko kuvien peittämälle alueelle, erityisesti reinoihin ja liitos kohtiin.
Anna kuivua yön yli.
 Valmista ! Mun mielestä tarjottimesta tuli tosi kiva ja aikaa tän tekemiseen meni tosi vähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti