keskiviikko 25. joulukuuta 2013

I'm dreaming about white christmas


Jouluaatto sujui rauhallisissa merkeissä. Aamulla kymmeneltä syötiin riisipuuroa ja yhdeksi mentiin kirkkoon. Kirkon jälkeen oli joulusauna jonka jälkeen syötiin masut täyteen. Rakastan jouluruokaa ylikaiken, lanttulaatikkoa ei voita mikään ! Ruoan jälkeen nukahdin sohvalle muiden katsellessa joulupukkia ja noitarumpua ja kuuden jälkeen availtiin lahjoja. Joulufiilista mulla ei silti oo oikeen tullu, ulkona ei oo lunta ja oon viettäny viimesen kaks viikkoa töissä joten kaikki jouluaskareet on jääny paljon vähemmälle.

Tosiaan, hävettää ihan kun tosta kalenterista ei tullut oikein mitään, heh. Oon tehny järkyttävän määrän tunteja töissä viimeisen kahden viikon aikana, sekä käynyt työharjoittelussa. Ton kaiken lisäksi oon yrittänyt ehtiä ostamaan joululahjat ja pitämään sosiaalisia suhteita yllä, valehtelematta en oo avannu konetta ainakaa puoleentoista ellein kahteen viikkoonkaan. Oon iltasin ollu niin väsyny ettei koneen aukaiseminen oo tullukkaan mieleen. Nyt mulla on ruhtinaaliset kolme päivää vapaata putkeen ja perjantaina meen taas töihin, onneksi vuoden vaihteen jälkeen taas helpottaa ja voin keskittyä muuhunkin kuin työhön ja kouluun, esimerkiksi tämän blogin ylläpitämiseen :D

Toivottavasti kaikkien joulu sujui rauhallisesti ja leppoisasti :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti