perjantai 17. tammikuuta 2014

Say hello to my new boyfriend Michael





 Oon jo jonkin aikaa haaveillu Michael Korsin JetSet Travel laukusta, siitä isoimmasta versiosta. Stockan verkkokaupassa tai itse myymälässäkään ei kyseistä laukkua ole näkynyt pitkään aikaan mustana yksilönä, jos oranssin, punaisen tai vaaleansinisen ois halunnu nii tilanne ois ollu toinen :D  Sain SuuriKäsityö-lehden toimitukselta Stockmannille lahjakortin kun työharjoittelu loppui ja päätin käyttäväni sen tähän kyseiseen Korssiin kun sellainen löytyisi. Paras ajankohta olisi myös palkkapäivän jälkeen tammikuussa sillä mulle tuli normaalia isompi palkka joululta. Selasin melkein päivittäin Stockan verkkokaupan läpi toivoen että musta ilmestyisi värivalikoimaan. Tiistaina selailin ohimennen taas kerran verkkokaupan antimia koulussa, sydän jätti varmaan lyönnin välistä sillä en olettanu että siellä vieläkään olisi ollut mustaa yksilöä, mutta sielläpä se nökötti nätisti niiden punasten, oranssien ja vaaleansinisten jonon jatkeena. Laitoin sen saman tien ostoslistalle mutta tilausta eteenpäin mentäessä ilmeni että verkkokaupassa ei ilmeisesti pystynyt maksamaan lahjakortilla.

Soitin verkkokaupan asiakaspalveluun ja tiedustelin kyseisestä asiasta ja mies toisessa päässä pahoitteli etten lahjakortilla pystynyt verkossa maksamaan. Mies kuitenkin kysyi että haluanko hänen katsovan varastotilanteen myymälöissä jos haluaisin käydä ostamassa sen paikan päältä jolloin lahjakortin käyttö olisi myös mahdollista. Mies anto mulle tuotenumeron joka auttaisi ihmistä joka tulisi palvelemaan mua seuraavaksi puhelimessa. Puhelu yhdistettiin keskustan laukkuosastolle ja nainen joka mulle vastasi kertoi keskusvarastossa olevan mustia laukkuja suht paljon ja hän laittoi sellasen mulle tilaukseen ja varaukseen ja sanoi että mulle laitetaan viesti kun tilaus on saapunut. Ei menny ku pari päivää niin kiikutin uunituoreen Korsin uuteen kotiin, henkkari alen ja lahjakortin jälkeen maksettavak jäi vajaa 130€ :) Olin positiivisesti todella yllättynyt Stockmannin asiakaspalvelusta ja suosittelen soittamaan ja kysymään jos tulee ongelmia tai kysyttävää verkkokaupassa. 

4 kommenttia:

  1. Vähän hyvin järkkäyty sit toi homma:) on se nätti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii järkkäyty, onneks ! :) ja onhan se aikas komee ;)

      Poista
  2. Heei miten oot saanu tuohon vasempaan ylälaitaan tuon kuvan itsestäsi? (: Ihana blogi sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :) meet "ulkoasu" ja sieltä mihi reunaan haluutkaan kuvan ni "lisää gadget" ja sieltä valkkaat että "kuva" :)

      Poista