perjantai 21. helmikuuta 2014

Kuulumisten päivittelyä

Huh hei ja hellät tunteet !

Vihdoinkin sain aikaiseksi (/muistin/jaksan) tulla tännekkin jotain päivittelemään. Viimeset viikot on ollu lievästi sanottuna työn täyteisiä niin koulun kuin ihan töidenkin osalta. Oon tehny nyt viimeisen kuukauden aukana yhteensä kymmenen protoa tuosta poikaystävän puvusta ja vihdoin ja viimein ennen hiihtolomaa sain sekä takin että housut istumaan just eikä melkein täydellisesti ja heti maanantaina pääsen leikkaamaan lopullista kangasta, iik ! Tässä tulee pienehkö kiire sillä aikaa tehä tota päättötyötä on enää pari viikkoa jäljellä ja mulla on tiedossa suht paljon työvuorojakin päälle, unohtamatta pian tulevia kirjoituksiakin. Hei hei sosiaalinen elämä :D




Tuntuu käsittämättömältä ajatukselta että alle kuukauden päästä mun koulu on ohi. Kolme vuotta amiksessa on mennyt aivan liian nopeesti ja ajatus tulevaisuudesta alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan, mitä mä tuun tekemään vaikka vuoden tai kahden päästä ? Toivottavasti olisin ainakin töissä ja pikkuhiljaa saisin muutettua omilleni, ehkä myös jossain vaiheessa jatko-opiskelu kuulostaisi kivalta. Ken tietää.


Hiihto"loma" on mennyt kirjastossa sekä töissä, nyt mulla on ollu kahen päivän vapaa joista oon ottanu kaiken ilon irti (lukemisen lomassa). Tälläsinä kiirellisinä hetkinä osaa oikeesti arvostaa muutamaa vapaapäivää kun voi nukkua pitempään eikä oo kiire yhtään mihinkään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti