perjantai 9. toukokuuta 2014

Very long time, very no see, because I don't have social life anymore.

En tiedä miten alottaisin tän postauksen. Mulla tulee aina hirveä kynnys lähte kirjottamaan uutta teksitä pitkän pitkän tauon jälkeen ja silti aina kun aloitan näppäimistön näpyttelyn, niin muistan aina kuinka helppoa ja kivaa tänne kirjoittelu onkaan. Mun pitäis yrittää skarpata mutten lähte lupailemaan mitään mitä en välttämättä pysty toteutamaan.

Tää kevät on ollu kaikella tavalla tosi stressaava ja kiireinen. Mulla nous noin reilu kuukaus sitten töissä tuntisoppari kymmenestä tunnista kolmeen kymmeneen tuntiin per viikko joten oon ollu lähes tulkoon kokoajan kiinni töissä, ja jos mulla ei oo töitä niin oon koululla. Nyt oon tehny sitä että meen aikasin aamusta koululle ja siitä suoraan töihin. En yritä etsiä tekosyitä näistä siihen etten tänne ole kirjoitellut, se on vaan fakta että käytän mun vähäisen vapaa-ajan mahdollisesti kavereiden ja poikaystävän näkemiseen, joskus ne harvat vapaapäivät saattavan mennä myös vaan ja ainoastaan siihen että latailen pattereita koko päivän kotona.

Mutta, mitä muuta mulle kuuluu ? Hyvä kysymys, mun pää on aivan täynnä koulu- ja työasioita sekaisin että tarviin varamuistin mun aivoille. Päättötyö on muutamaa nappia vaille valmis, tänään sovitin (toivottavasti viimeistä kertaa) pukua mun poikaystävälle ja vaikka ehkä itsekkäältä kuulostaakin niin se näytti tosi hyvältä ! Jos tietäsitte kuinka paljon oon joutunu sitä muokkaamaan, purkamaan ja taas ompelemaan kasaan niin ymmärtäisitte ne kaikki tuskan kyyneleet jotka oon aika-ajoin vuodattanu.

Sain tossa vähänaikaa sitten toisen asiakastyön kontolleni. Teen tällä hetkellä häämekkoa yhdelle aivan ihanalle asiakkaalle. Ajatus siitä että joku menee naimisiin mun tekemässä mekossa on aivan käsittämätön. Naimisiin...mun tekemässä mekossa ! Mekko on aika hyvällä mallilla eikä sen tekemiseen mene enää kauaa :) Ainut mikä mun pitäis vielä tehä niin itelleni valmistujaismekko.. Mulla ei oo mitään käryä millasen haluan, minkä mallisen/värisen/näkösen..

Eli työtä ja tekemistä on kyllä riittänyt ja tulee vielä riittämään muutaman viikon eteenpäin. Valmistujaisjuhliakaan en oo ehtiny miettiä yhtään, kai sitä jotain listaa tarjoiluista ja lahjatoiveista pitäs väsätä äiskän kanssa joku ilta kunhan ehtii..

Tämä väsynyt ompelija/opiskelija/myyjä taitaa mennä nyt nukkumaan pitkän ja uuvuttavan päivän jälkeen, että huomenna jaksaa herätä pirteänä 6:30 ja lähteä töihin.



2 kommenttia: