keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Töitä ja tuskaa

 Menin aamulla kymmenen aikoihin kouluun, vaatetus osastolla on tulossa 31.10. muotinäytös Omnian avoimien ovien päiville joten tänään meillä oli ensimmäiset harjoitukset kyseistä tapahtumaa varten. Opiskelen siis viimeistä (eli kolmatta) vuotta Espoon Omniassa Vaatetusalaa, mulla on myös lukiotunteja siinä ohella eli kaksoistutkinto on oikea sana kuvastamaan mun opiskelua :) Tänään mulla oli myös muutama lukiotunti kahesta eteenpäin mutta jälkimmäiseltä jouduin lähtemään aikaisemmin koska mulla alko työt 16:15 Entressen Seppälässä.

Ennen töihin menoa tein pari pakollista ja tarpeellista ostosta. Mun on pitänyt-ties kuinka kauan-ostaa toi peitepaletti wet n wildilta (5,95€) ja nyt vihdoin ja viimein sain sen aikaiseksi. Läpinäkyvä kynsilakkakin (3,95€) on ollut ostoslistalla liian pitkään. Täytyy kyllä mainostaa noita Seppälän NAILS kynsilakkoja. Oon kuullut todella positiivista palautetta kyseisitä kynsilaikoista, ite oon ostanu mun äidille kolme-neljä lakkaa ja on kuulemma ollu tosi hyviä, sivellin(suti?) on hyvän kokoinen ja lakka pysyy yllättävän pitkään kynsissä kivan näköisenä halppislakaksi. Värejä on myös todella paljon, perus lakoista helmiäis- glitteri- ja matta-lakkoihin. Suosittelen kokeilemaan sillä hintaa niillä on vain sen 3,95€.

Parin tunnin jälkeen kun olin purannu vaatekuormaa tajusin, että kuinka huonon kenkä valinnan olin aamulla tehny kun kotoota olin lähtenyt. HUOM! Älä laita korollisia nilkkureita jalkaan sellaisena päivänä kun tiedät että sinun pitää seistä/kävellä noin 12 tuntia. Jälkiviisaus-parasviisaus, niinhän se menee. Töissä oli kuitenkin mukava päivä jos päkiöiden kuolemaa ei oteta huomioon. Kotona tunne oli ehkä maailman parhain kun sain nilkkurit pois jalasta. Nyt makaan sängyllä jalat ylös nostettuna ja kiroan kuumotusta mikä jaloissa vielä on. Yritän rentoutua ja olla ajattelematta mahdollista jalkojen amputointia.

Tänään tuli myös jonkin verran lunta aamusta, ainakin Espoossa. Talvi on mun mielestä ihanaa ja tunnelmallista aikaa kunhan pakkaset pysyisivät siedettävinä (eli max. -15°C). Fiilistelen tälläkin hetkellä tulevia synkkiä iltoja joita pystyy valaisemaan ihanilla kynttilöillä ja piristämään villasukilla sekä isolla tee mukilla!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti